Σάββατο 11 Απριλίου 2009

Nick the Greek ενας μυθος...3

Ήταν πολύ δυσάρεστα, η πραγματικότητα ήταν φανερά πολύ χειρότερη από τις αρχαίες ελληνικές τραγωδίες που διάβαζα. Ο πλούσιος νονός μου στην Σμύρνη πέθανε αφήνοντας 50.000δολ στον λογαριασμό μου και η κοπέλα που αγαπούσα έπασχε από έναν ξαφνικό δυνατό πυρετό. Πριν προλάβω να πάρω το τραίνο της επιστροφής , αυτή πέθανε. Ίσως εκτός των άλλων λόγων που δεν παντρεύτηκα να ήταν και το ότι δεν πίστευα ποτέ ότι μπορούσα να αναπληρώσω αυτό το κορίτσι.
Τρελός από πόνο ,μην αντέχοντας την συμφορά που με βρήκε ,μέθαγα για εβδομάδες ολόκληρες, παίζοντας άγρια μεγάλα ποσά στα άλογα χωρίς καμία λογική, όλο μου το ενδιαφέρον για την ζωή εξαφανίστηκε και αντικαταστάθηκε από τα στοιχήματα στα πόδια των αλόγων. Παρά το τυφλό παιχνίδι χωρίς να νοιάζομαι αν κερδίσω ή χάσω ,προσέλκυσα τον γύρω μου θαυμασμό καθώς δεν γινόταν να χάσω στοίχημα.
Όλοι σχεδόν όσοι ξεκινούν να τζογάρουν για θεραπευτικούς σκοπούς τα χάνουν όλα και εκεί τελειώνει η ιστορία. Εγώ όμως είχα αυτήν την θεία τρέλα που εξαργύρωνε ότι στοίχημα και εάν έκαμνα. Τέσσερις μήνες αργότερα αφού σταμάτησα να πίνω όλη την μέρα και ανέκτησα αρκετά την αυτοκυριαρχία μου συναντήθηκα με έναν από τους καλύτερους τζόκευ της εποχής τον Φιλ Μούσκρέηβ.
Μαζί του το παιχνίδι μου έγινε πιο επαγγελματικό. Ο Μούσκγρέηβ ήταν γνώστης κάποιων εντυπωσιακών πληροφοριών για άλογα .Ευτυχώς για μένα η κατανόηση των πιθανοτήτων ήταν εκ του φυσικού μου και έτσι με την βοήθεια του συνέχιζα να κερδίζω…
Ο Νικ άρχισε να γίνεται καθημερινή είδηση στα ιπποδρομιακά έντυπα της εποχής και ή φήμη μου εξαπλωνόταν σιγά σιγά σε όλο τον δυτικό κόσμο. Άρχισε πλέον να νοιώθει τις απέχθειες της δημοσιότητας. Μικρά παιδιά που δεν το γνώριζαν προσπαθούσαν να του πουλήσουν ιπποδρομιακά φυλλάδια με τα τιπς του Νικ. Οπουδήποτε στον Καναδά έκανε ένα στοίχημα σε άλογο ,οι αποδόσεις του αλόγου πέφτανε κατακόρυφα. Για να λύσει αυτό το πρόβλημα δημιούργησε ένα δίκτυο που στοιχημάτιζε για αυτόν στο Σικάγο, Ντητρόιτ, Νέα Υόρκη, Νέα Ορλεάνη, Σαν Φρανσίσκο, Λος Άντζελες και άλλες πόλεις.
Ακόμη και αν μαθευόταν η πηγή των μακρινών αυτών στοιχημάτων ,έπρεπε να διαπραγματευθούν με τον τηλέγραφο και ήταν αργά πια γιατί οι κούρσες στο Μόντρεαλ είχαν ήδη αρχίσει. Τα κέρδη του και η φήμη του πολλαπλασιάστηκαν.
Γυρνώντας πίσω στο Σικάγο είχε έρθει πλέον η ώρα να πάρω τις αποφάσεις μου. Στα είκοσι μου, με καθαρό μυαλό, στάθηκα σε μία διασταύρωση και σκέφτηκα ποιόν δρόμο πρέπει να ακολουθήσω. Ήμουν υγιής και πλούσιος, όλοι οι δρόμοι ήταν ανοιχτοί για μένα. Άκουσα την καρδιά μου και είδα με τα μάτια της ψυχής μου έναν δρόμο που είχε και τα πάνω και τα κάτω .Αυτόν τον δρόμο αποφάσισα να ακολουθήσω.
Μετά από δεκάμηνη παραμονή στο Μόντρεαλ, είχε 1.2 εκατομμύρια σε μετρητά, ένα διεθνές όνομα που δεν απολάμβανε , ένα μερικώς αναστηλωμένο αλλά ακόμη κακόκεφο πνεύμα και ένα αρχικό έναυσμα για έναν μέχρι το τέλος της ζωής του εθισμό στον τζόγο . Καθώς μελετούσε την επόμενη του κίνηση άρχισε να ερευνά κάποιες από τις πιο ενδιαφέρουσες μορφές τύχης στην Halsted Street στο μπλε νησί ή αλλιώς το ελληνικό τμήμα του Σικάγο.
Κατατροπώθηκε από τους έμπειρους επαγγελματίες σε κάθε καινούριο παιχνίδι που δοκίμαζε. Τα λεφτά του κάνανε φτερά. Δεν τα παράτησε όμως επέμενε, μελέτησε τα παιχνίδια και επέστρεψε κάνοντας φτωχότερους αυτούς που στην αρχή τον είχαν χρεοκοπήσει. Έμαθε τα παιχνίδια τόσο καλά που όλες οι λέσχες τον ήθελαν στην υπηρεσία τους. Οι λέσχες τον θέλανε για σύμβουλο τους και όλοι οι παίχτες στο τραπέζι τους. Δεν ήρθε ποτέ σε συμφωνία με τις λέσχες .
Σύντομα έγινε γνωστός σε όλο το Σικάγο. Οι κυρίες όλων των επαγγελματικών ασχολιών έκαναν το κάθε τι ώστε να πέσει ένα βλέμμα του Νικ πάνω τους. Ήταν ο σημαίνων παίκτης που στόχευε ελεύθερα κάθε παιχνίδι.
Ήταν πάντα πρόθυμος να στοιχηματίσει σε οποιοδήποτε παιχνίδι ,και κάθε στιγμή όταν πίστευε ότι το θάρρος, η ικανότητα και η εξυπνάδα του, θα υπερίσχυαν του πεπρωμένου. Για τον Νικ τα παιχνίδια ήταν η ύστατη πρόκληση. Το άτομο εναντίον του κόσμου. Η αντίσταση του κατά των πιθανοτήτων έδινε ευχαρίστηση στην ζωή του, και ήταν ο λόγος που παρέμεινε πάντα ανεξάρτητος σε όλη του την ζωή, δεν εισχώρησε ποτέ στα εσωτερικά των καζίνο όταν αυτά θα τον καλωσόριζαν με χαρά προσφέροντας του μία ζωή εύκολη με εξασφαλισμένα κέρδη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου